מפקד מחוז ת"א בדימוס: "זה לא סבב מינויים, זו הדחה"

אסתי פלד 1 Comment on מפקד מחוז ת"א בדימוס: "זה לא סבב מינויים, זו הדחה"

מפקד מחוז ת"א לשעבר אהרון אקסול לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מפקד מחוז ת"א קיבל טלפון תוך כדי ההפגנות, זה נראה כמו הדחה ולא כמו סבב מינויים. בפרט על רקע ההתנהלות של בן גביר" | האזינו

צילום: Kobi Gieon / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הסערה סביב הדחתו של מפקד מחוז ת"א עמי אשד, והקפאת המהלך על ידי היועמשי"ת, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם מפקד מחוז ת"א לשעבר אהרון אקסול שהתייחס לאירוע.

"סבב מינויים במשטרה זה לא דבר חריג, רק הפעם קרה משהו לא רגיל. בסבב רגיל קוראים למפקד ומדברים איתו על התפקיד שהוא עתיד למלא" הסביר אקסול. "מפקד מחוז ת"א קיבל טלפון תוך כדי ההפגנות, זה נראה כמו הדחה ולא כמו סבב מינויים. בפרט על רקע ההתנהלות של בן גביר. טוב עשה המפכ"ל שהודה על הטעות בשיקול דעתו, כך היה ראוי לעשות".

"לכל הפגנה יש את המאפיינים שלה. יש אוכלוסיה אלימה ופחות אלימה. יש הפגנות עם אישור ובלי אישור, גם בהפגנות בתל אביב השתמשו המכתזית" הוסיף מפקד המחוז לשעבר. "גם בהפגנות החרדים לא מפעילים ישר מכתזיות, קודם פותחים בהידברות, אני משוכנע שאם המחאות האלו יעל שלב באלימות המשטרה תפעיל כוח כמו שהיא יודעת".

"כל מפקד רוצה לגמור את האירועים בצורה שקטה ולא להסלים את המצב. המפקדים בשטח החליטו לפעול בצורה הזו, וצריך לתת להם את הקרדיט" אמר.

בהתייחס לתיעודים של מפקד המחוז מתקבל באהדה על ידי המפגינים אמר: "אני לא אהבתי את התמונות של מפקד מחוז ת"א עם המפגינים, אבל צריך שהמפקד יירד לשטח, אני הייתי באירועים כאלו, הירידה לשטח היא טובה, ואם חיבקו אותו אז אין לו ברירה, הוא לא יכול לברוח".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לדעתי במקום לשוחח בהתמקדות על מי אשם, כדאי גם לזכור במקביל דבר חשוב, שכל המצוקות שארעו לאחרונה כמו גם כל הפרשיות שמתפתחות בפרט לאחרונה, בכולם כולו ובפרט ברצינות הקד' = כולם הינם הכנות אחרונות לגאולה והישועה הנפלאה שהולכת להפתיע אותנו = יתכן בכל שעה נתונה (זה מסר שמגיע יום יום מצדיקי אמת כידוע), אם כן מה שצריך בעיקר חוץ מחיזוק שזה כולנו יודעים – זה מה שאמר בספר הזוהר בחלק ג, דף קכ,,ד ע,,ב – שבזכות העסק בספרי פנימיות תורתנו הקד' יצאו מהגלות ב ר ח מ י ם !!, וכן מה שאמר משיח צדקנו לבעל שם טוב הקד' כשיפוצו וכו' הדברים ידועים , וזה דבר מעשי לא אמרו את זה מקובלים נסתרים או אנשים מוזרים, אלו דברי רבותינו ז"ל שמפיהם אנו חיים – כולנו כאחד שרים 'תורתו מגן לנו וכו', יהודי יקר עכשיו זה הזמן לפתוח ספר זוהר תיקוני הזוהר תיקונים חדשים לרמחל וכל ספר של נשמת התורה ולהוסיף את זה ללימודים הקבועים שזכינו לעסוק בהם, זה יתן לך טעם חדש בכל החיים והלימוד והתפילה וכו', וזה יקרב את הגאולה ברחמים, מי שאינו יכול ללמוד לכל הפחות יקרא גם בלי להבין זו זכות נוראה,
    מייחל ומצפה לישועת השם
    יהודה